Nerf :
Abilities affected by Telekinetic Momentum now have a 25% chance (down from 30%) to trigger a second telekinetic charge that deals 25% damage to a target.
Mental Momentum now grants a 25% chance for Mind Crush to tick twice (down from 30%). Additionally, Mental Momentum now grants Turbulence a 25% chance to produce a second blast that strikes the same target for 25% damage (both down from 30%, respectively).
The damage dealt by Telekinetic Gust has been increased. Additionally, the cooldown of Telekinetic Gust has been increased to 15 seconds (up from 12 seconds).
The damage dealt by Telekinetic Burst has been slightly decreased. Additionally, Telekinetic Burst now costs 33 Force (up from 30).
En gros : chance de proc en moins, dégâts des proc en moins, sort à spammer qui fait moins de dégâts, un sort qui voit son cooldown augmenté mais pas son effet (faisant ainsi perdre un peu de souplesse au cycle).
Meilleur poteau avant le nerf :
4315Meilleur poteau après le nerf :
4077 (et si pas de chance au crit, tu passes pas les 4000)
238 dps en moins.
Merci Bioware.
Oh tiens, qu'est-ce que cette jolie corde fait là...